Sidor

tisdag 5 februari 2013

Segla iväg från vintern

Jag vet inget om segelbåtar, jag har aldrig seglat, jag vet inte vad det kostar att äga en och jag vet inte hur mycket jobb som krävs för att underhålla den - MEN, något jag vet är att en dag så ska jag och sambon min äga en :) Sambon min är lite mer kunnig än mig när det gäller båtar, så det är en bra sak ;D

Det skulle vara den bästa flykten någonsin att ha en båt att åka till på vintern :) Att ha sitt egna lilla mobila hem att dra till när man är trött på detta vädret. Tänk så mycket man skulle få uppleva, så många ställen man skulle kunna åka till och att kunna göra det till havs är ju helt fantastiskt. 





Måste springa ut med vovven nu och sen dra till skolan, men när jag kommer hem så ska jag läsa om segelbåtar :D Jag ska även börja plugga teori för körkortet..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar