Sidor

söndag 3 februari 2013

Castle

Se, nu börjar jag tappa lusten till att skriva här, igen :D Kanske för att jag mest har städat eller sett på Castle dom sista dagarna. Castle är för övrigt en riktigt bra serie! Så där fin och mysig med skön humor och härliga personligheter som man verkligen fastnar för :)



Nu har jag skrubbat rent badrummet riktigt ordentligt, herregud vilken tid det tar när man städar. Sitter här och funderar över vad jag kan göra med vårat vardagsrum/kök för att få det finare, utan att lägga ut massor av pengar just nu. Ska ta och leta runt på Finn iaf efter begagnad möbler. Det är mycket här hemma som jag vill byta ut i möbelväg. Tapeter är också något vi ska se efter nu, det är allt för vitt här hemma och känns inte alls mysigt.

Göra lite nytta nu på Finn och sen ska jag fortsätta se på Castle :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar