Sidor

torsdag 17 januari 2013

Spa och konsultation

En stor nackdel med att vara sjukskriven är att jag rör på mig mindre och tillbringar mycket tid framför datorn, sittandes i soffan framåtlutad med krokig rygg. Haha! Det börjar iaf tära på ryggen min. Jag är van vid att röra mig mycket i jobbet och faktiskt jobba en del med kroppen, men nu sitter jag här med värk i nacke, axlar och skuldror och det blir bara värre och värre. Jag måste få in längre promenader (fast jag hatar vädret) och mer tid på gymmet. Får nog tvinga sambon min till att massera mig ikväll och så ska jag boka in en timme för massage på Body & Soul Spa. Innan vi flyttade till lägenheten vi bor i nu så åkte jag alltid förbi Body & Soul på vägen till och från jobbet mitt, och jag blev alltid lika sugen på att gå dit :)

Iiihhh, snart så ska jag på konsultation på Teres Nobel! Gleder mig otroligt mycket :D

Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar