Sidor

tisdag 22 januari 2013

Secretary

Var på konsultation idag, angående en plastikoperation. Jag gick därifrån utan någon större framgång - läkaren sa att det är så lite som går att göra så det var inge större idè med operation. Och han tyckte att näsan min är fin som den är. Yes, det är näsan jag vill fixa på :) Jag ska vänta lite och sen gå till någon annan och se om dom säger det samma. Ja, ja, det är inte hela världen, men jag hade gärna bytt ut näsan min mot en finare :D

Jag fick ett samtal i morse ifrån skolan jag sökt utbildning på och jag har kommit in!! Yaaaaaay!! MEN, det är tydligen så pass några som har sökt så den blir kanske inte av *grinar lite* Jag ska få reda på det imorgon så nu sitter jag och håller alla tummar jag har :) Jag vill verkligen börja studera igen och den där utbildningen verkar vara så perfekt!

"Utdanningen som Medisinsk sekretær kvalifiserer primært for arbeid som sekretær på sykehus og legekontor med opplæring i praktisk laboratoriearbeid som en obligatorisk del av undervisningen. Medisinsk sekretær er en spisset kontoradministrativ utdanning for helsesektoren. Hovedfokus er  kontoradministrative funksjoner som utføres på sykehus, men som i stor grad også kan benyttes på legekontor. Medisinsk sekretær er en kontoradministrativ utdanning for helsesektoren. Hovedfokus i utdanningen er kontoradministrative funksjoner som utføres på sykehus. Utdanningen har en fagkombinasjon som ivaretar de krav som stilles i jobben som skal utføres på et sykehus eller på et legekontor." -  Treider Fagskoler 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar