Sidor

tisdag 8 januari 2013

Lite glädje i allt det mörka

Yes, nu är jag på väg! Troligen så kan jag börja studera på kvällen fast jag är sjukskriven, det skulle vara fantastiskt om jag kunde börja nu i slutet av januari. Jag vill läsa till medisinsk sekreterare, som känns alldeles lagomt nu. Sjuksköterska kan jag läsa till längre fram när jag är lite mer "stabil" hihi.. Det är en kvälsskurs på deltid som håller på i ett års tid. 

Sen så ska jag byta psykolog. Jag behöver ha en som är mer positiv, som pushar på mig och som ser framåt. En som uppmuntrar mig att göra saker och hjälper mig på vägen när det blir svårt. Jag behöver någon som hjälper mig att bygga upp min självkänsla för att då även kunna få ett bättre självförtroende. Mm någon som hjälper mig i nuet och som ser framåt.. 

Jag vill ha en Mia Törnblom!

Hoppas jag kommer in på utbildningen nu bara :D 

Det här känns bra!

På torsdag ska jag till chefen min och se vad hon har att säga om allt.


Nu ska jag snart iväg på kurs med vovven min och efter det så ska jag själv träna..

Hihi!
Happyy!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar