Sidor

tisdag 1 januari 2013

Kommer grannarna slängas ut nu? Jag hoppas av hela mitt hjärta!

Gott Nytt År vackra folk! 


Vi hade en lugn och fin kväll här hemma igår - sambon min lagade god mat och senare på kvällen kom två kompisar över. Känns som att min hjärna är helt nollställd för jag vet inte alls vad jag ska skriva, haha. Vi spelade iallafall munchkin, lyssnade på musik och snackade massa skit och vid 12-slaget så stod vi på balkongen och såg på massor av fyrverkerier. Det är helt ok att bo här på nyårsafton med utsikt över stora delar av Oslo :) 

Vi har dock en idiotisk familj till grannar som stod inne i garaget och sköt fyrverkerier ut. Dom vågade sig ut ibland och stod bara någon meter ifrån garagedörren och fyra av. Jag är så sjukt irriterad på dessa människorna, dom har ingen respekt alls för oss andra som bor här. Även fast folk sa ifrån så fortsatte dom att skjuta så till slut kom polisen. Hur normalt är det att skjuta fyrverkerier in i andras bilar och helt ignorera det, och att kasta smällare efter folk som säger till dom, äckliga indiska familj! Jag hoppas på en fin start på det nya året med att dom faktiskt blir utslängda härifrån, det är inte första gången dom har fått klagor på sig och jag hoppas att det här liksom var droppen som får bägaren att rinna över. 



Klumpen min var såå flink igår, han låg i soffan och bara slappade medans fyrverkerierna höll på. Jag är väldigt glad, för honoms skull, att han inte reagerar med rädsla.

Jag ser fram emot det här året!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar