Sidor

onsdag 2 januari 2013

Jävla kyla!

Jag tycker inte om att frysa, det måste vara något av det värsta som finns! Fryser långt in i benmärgen och det tar timmar innan jag blir varm igen. Tuttarna värker och jag börjar bli hungrig, men jag vill inte gå ifrån den lilla värmen jag har här under filten.

Har nyss kommit in ifrån en timmes promenad med vovven min - det är ett helvete att gå ute nu. Får börja ta på mig hjälm tror jag för en vacker dag kommer jag ligga där på backen. Grrrr, det är halt överallt och tack vare det så kan inte vi ta dom långa, snabba promenaderna som vi gör normalt.

Men jag är rätt glad ändå, hihi! Har ätit bra idag och känner mig inte lika uppsvälld som normalt. Tyvärr blev det ingen träning då min sport-bh låg i tvättmaskinen. Jo, jag har bara en just nu, så lite shopping till helgen skulle vara bra. Får träna imorgon istället :)

Får väl ta och smyga ur soffan ändå, fixa mat och sen se någon film på Netflix.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar