Sidor

onsdag 2 januari 2013

“It’s like you are in love with being in love”

Att kliva upp på morgonen, trött, med lite motivation inför resten av dagen, så hjälper det att slå på datorn och mötas av dessa vackra bilderna. Jag får en skön känsla i mig, lite som ett lyckorus, jag blir sugen på kaffe och känner att jag vill använda dagen min till annat än att bara sova.

Våren, jag längtar efter dig.



Jaime Ibarra - Photographer




Den här bilden är fantastisk! Den känns så fel på något sätt men tilltalar mig otroligt mycket, vackert men ändå inte. Älskar den.




"My entire life influences me, creatively. The music I listen to, the films I see, the loves in my life, the places I’ve lived, the friends I keep…the very things I surround myself with in my life. My life and my photography are very much one-and-the-same."

"Someone once said of my photography, “It’s like you are in love with being in love”. I couldn’t have said it better, myself. My images are simply the externalization of what I feel in my heart. My work is quite personal."







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar