Sidor

onsdag 9 januari 2013

Hundar, en kanin och vackra vackra vännen min.

Det har varit en fiin dag, idag :) Jag är på helt ok humör, och bara det känns helt härligt!

Varit på date med söta Kine, fikat å sprungit runt i inredningsaffärer. Åh, så mycket fint jag hittade! Bara se på den här underbart häftiga, söta, underliga hunden! Älskar den! Jäkla skit bara att den kostar 18000! Haha! Bara jag hade haft pengarna *drömmer* hihi :D


I'm in love 



Finns vovvar i mindre format med - älskar dom med :D


Underbara!

Den här ringen ifrån Bjørg fastnade jag också väldigt för. Bjørg har över lag otroligt mycket fina smycken. Jag fick en "bjørg" ring av sambon min när jag fyllde år sist och är väldigt förtjust i den. 


Fina dagen min :)


Se så vacker Kine är.
Snodde bilden ifrån hennes facebook :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar