Sidor

torsdag 24 januari 2013

Fin dag med fina människor

Fin dag med besök på kyrkogården, pannkakor hos mamma, inhandlat nya skor, fått massage och haft en lång trevlig pratstund med söta Michaela :) Mmm, det hat varit en lugn och skön dag och nu ska jag försöka sova efter att ha sett film med min bror, Gustav. Är glad jag har en varm hund bredvid mig i sängen, det är lite kyligare här inne än vad vi har det hemma i lägenheten :D

Jag har även hunnit med att träffa två till av mina bröder idag, Martin och Albin och så Albins tjej Pauline. Dom kommer alla hem hit till pappa imorgon kväll och äter mat med oss. Jag ser fram emot det :)











1 kommentar:

  1. lovely <3

    I just posted a DIY galaxy nails. What do you think?

    i would also appreciate it if you follow my blog too!
    christie-mariee.blogspot.com

    SvaraRadera