Sidor

torsdag 10 januari 2013

Fan alltså!!

Jävla skit dag!

Den börja rätt ok iallafall. Jag kom upp ur sängen vid 10, vilket är väldigt bra för mig. Va ut med vovven, åt frukost och såg på How I met your mother. Det som började vända mitt humör idag är allt jäkla tjafs som ligger överallt. Alla dessa små, gräsliga saker som gör att det ser ostädat ut. Jag blir så trött på att det aldrig kan vara fint och rent här under en längre tid. Tack vare det så har jag nu lust att slänga ut typ allt! Möbler och allt tjafs och sen bara handla in det absolut nödvändigaste så det inte blir det här överflödet av onödiga saker. Jag vill ha ordning runt mig! Precis som jag försöker få ordning på mig själv och mitt liv nu, så vill jag även att det runt mig ska följa med i samma takt. Just nu så blir jag sur och irriterad bara jag höjer blicken ifrån dataskärmen och ser "saker"!

Grrrrrrrrrrr!!!!!

Men, det konstiga är att jag egentligen borde må bra. Jag pratade med chefen idag, och utan att gå in i detaljer, så kom det ut mycket positivt av det mötet. Jag var så lättad när jag gick därifrån. Men så kom jag hem och blev helt förbannad. Missade till och med hundkursen idag pga huvudvärk och att jag inte orkade bry mig :( Somnade på soffan istället..

Jag vill bo på ett hotell där dom kommer och städar och bäddar sängen åt mig varje dag :D

Egentligen har jag ingen anledning till att vara sur men det hjälper inte för mitt humör är skit just nu..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar