Sidor

måndag 7 januari 2013

En sån där deppig dag

Det har varit en seg och deppig dag, idag. Humöret har varit långt nede, jag har varit så trött + haft en himla mensvärk. Så jag har mest sovit och sett på serier. Jag måste verkligen försöka vända tillbaka dygnet, men det är ju så skönt att sova på mornarna.

Nu är det ju måndag förstårs och den här veckan har jag lite mer inplanerat. Psykolog imorgon, läkaren på tisdag, hundkurs på tisdag och torsdag och så hoppas jag få till ett möte med min chef också. Imorgon så måste jag även komma igång med träningen min.

Tycker synd om sambon min som måste stå ut med mig just nu, men jag hoppas verkligen att jag börjar må bättre snart. Enligt psykologen så skulle jag komma i kontakt med mina känslor lättare när jag slutade med min medicin, men jag håller inte alls med där. Jag känner bara mindre och mindre för allt, det går bara åt ett håll och jag gillar det inte. Jag ska inte ge upp än, men jag blir mer och mer sugen på att börja med min medicin så jag blir mig själv igen - eller iaf blir den personen jag vill vara.






2 kommentarer: