Sidor

måndag 14 januari 2013

Avesta nästa!

Igår så beställde jag äntligen biljetter hem till Avesta, så den 23 januari sticker jag och Yoda dit i en veckas tid. Åhh, det ska bli så kul att träffa hela familjen och vänner :) Det är över ett halvår sedan jag var där sist, och jag saknar alla så mycket.



Jag har mått så mycket bättre dom sista dagarna - fortfarande väldigt lättirriterad men inte alls i samma grad som jag varit.

Nej! *suck* titta precis ut genom fönstret och det snöar! Det är nog med snö och kyla nu, orkar inte med det här vädret nå mer. Om några år vill jag ha möjligheten att åka till värmen varje vinter, men just nu så går inte det.

Hihi! Dessa bilderna får mig att känna mig lite varmare iaf :)






Nu måste jag hoppa i duschen och sen dra till psykologen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar