Sidor

onsdag 2 januari 2013

76 - en siffra som snart ska försvinna låångt bort!

Nu gäller det!! Idag kör jag igång med bättre kost och träning. Kom på att jag är medlem hos viktväktarna, så varför inte använda sig av det :) När jag har recept att gå efter så är det kul att laga mat + att jag kan nästan äta vad jag vill bara jag gör det i rätt mängd. Ska bli kul att få koll på vad jag stoppar i mig.

När det gäller träningen så tänker jag fortsätta med styrke och intervaller, men jag ska även lägga in en del gruppträning varje vecka. Jag behöver mer konditionsträning, speciellt nu när jag är sjukskriven och inte alls rör på mig lika mycket som normalt.

Imorgon så ska jag köra Core och Sirkeltrening och om jag orkar så kan jag köra lite intervaller på det :)



  
Japp, 76 är siffran som talar om hur mycket jag bär runt på idag. En siffra som ska minskas ocg minskas och minskas och tillslut bestå av en 6a och en 0a istället. Fast vikten är inte det viktigaste, det som jag strävar mest efter är att komma i mina gamla jeans :) Som jag längat efter dem och alla andra kläder som sitter fint på en smal kropp. Ska testa jeansen imorgon, haha, jag kommer inte få dom förbi rumpan ens.

Nu tänker jag iallafall inte se tillbaka på mina misslyckade viktnedgångsförsök nå mer, utan bara leva i nuet och se fram emot en finare kropp som jag kommer att trivas med.


Dax att krypa ned i sängen nu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar