Sidor

måndag 12 november 2012

Positiv

Måste ändra lite inställning angående psykologtimmarna - det flöt på fint idag, var skönt att tömma ur sig en del av det som flyget runt i huvudet mitt. Nu ser jag nästan fram emot att gå dit nästa vecka :)

Kom dock fram till en väldigt läskig sak idag och det är att jag ska börja trappa ned på min medicin. Det gör mig livrädd. Måste ha ett samtal med läkaren min först angående det och så måste jag ha ett långt samtal med min sambo. Usch, jag vill inte ha fram den där deprimerade, apatiska tjejen igen - men om psykologen säger att det kan vara ett stort steg i rätt riktning så får jag göra ett försök iaf. Det skulle vara härligt att kunna leva utan mina Happy-pills.

Mådde väldigt bra när jag gick därifrån och smög in på vero moda där jag hittade två stycken sköna jackor. Jag ska dit och hämta dem imorgon. Sen råkade jag hyra med mig 6 stycken filmer hem så nu har jag och Eskild lite att se på fram till nästa måndag. Det var så trevliga människor i båda "affärerna" det gör mig så glad och lite smått lycklig. Underbart med snälla människor som ler och att sen komma hem till världens gladaste hund gör mitt hjärta extra varmt.

Har redan krupit ned i sängen, ska försöka komma upp i tid imorgon + att jag verkligen är trött just nu.

2 kommentarer: