Sidor

söndag 18 november 2012

Längtar mig bort

Sovmorgon och sen bruksdag i skogen med massor av hundar. Yoda fick bland annat testa på att spåra lite lätt, dvs att jag sprang och gömde mig i skogen och han letade reda på mig. Hihi! Jag har aldrig hört honom gnälla så som han gjorde när jag sprang iväg, sötingen min <3 Eskild var också med och det var himla kul att även se honom helt gira över Yoda som "spårade". Vi ska gå 2 stycken lydnadskurser till och sen så kan vi börja testa på andra kurser med lite mer fart i :D

Fick röven till gymmet idag med - det blev styrka på överkroppen och sen intervaller på löpbandet.

Intervallerna idag var 1 min på och 30 sekunder av - det körde jag 10 gånger. Det gick faktiskt väldigt bra att springa idag, känns skönt! Jag kanske faktiskt kan få bättre kondition ^^

Ååhhhh! Drömmer mig bort till varma länder, god mat och drinkar,
dykning och lyxiga hotell, haha, jaaa jag gillar att ha det fint runt mig :D

Bilden är ifrån Gozo, vi var där och dök i två veckor tidigare i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar