Sidor

måndag 12 november 2012

Jopp, så är det!

Vaken nu. Klockan är bara sju. Vad ska man göra på den här tiden av dygnet egentligen när man inte har ett jobb man ska till? Vill inte väcka killen min så att plocka med disk och städa är uteslutet. Träna ska jag göra med min PT imorgon så idag ska kroppen bara vila. Kommer somna av att läsa eller se på tv. Yoda min har fått mat och ligger och sover på soffan bredvid mig.

Vi hade iallafall en väldigt mysig och trevlig kväll igår med massa skratt, sjukt prat och munchkin. Glad över att vi har så härliga människor att umgås med :)

Kryper ned i sängen igen, dumt att sitta här och glo när jag kan sova ^^

Ååhh! Jag skulle vilja ha något eget som jag kan lägga min tid på. Bygga upp ett företag som blir mitt och som jag kan leva av *drömmer mig bort* det skulle vara helt perfekt!

Zzzzzzzzova nuu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar