Sidor

fredag 9 november 2012

Den härliga skogen

Älsklingen min 


Blev en mysig promenad med vovven i skogen idag - där han fick möjlighet till att döda bollen sin, vilket han även gjorde :) Är underbart att ha en hund igen. Jag vågar ha honom mer och mer lös nu efter att vi börjat på hundkurs. Jag jobbar ännu mer med honom och märker att lydnaden går åt rätt håll. Det är en härlig känsla när jag verkligen får kontakt med honom och han gör som jag säger. Målet mitt är att kunna ha honom lös på skogspromenaderna utan att jag ska behöva koppla honom när det kommer andra hundar. Det kommer bli en utmaning för han vill ju så gärna hälsa och leka med alla, men det SKA gå att få till :)

Blev glatt överaskad när vi var på väg hem igen och sambon dök upp helt oväntat i bilen med en pepsiflaska viftandes ut av bilfönstert. Hihi! Pepsiiii! Något av det bästa som finns. Himla gulligt av honom :)


Glad å sliten tjej på gymmet :)

Nu är jag nyss hemkommen efter ett styrkepass på gymmet och en promenad med vovven :) Jag måste bli bättre på att fylla ut dagarna med mer än bara sömn, träning å vovven nu när jag är sjukskriven. Sover allt för länge på mornarna nu och gör inte alls mycket av dagarna, tyvärr. Det här mörkret som är nu hjälper heller inte till med att ge extra energi precis. 

Dusch nu och sen lite Mass effect 3! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar