Sidor

tisdag 15 maj 2012

Vill gosa ned mig hemma i sängen nu.

Sitter på ett café nu och försöker slappna av lite med varm choklad och våffla innan jag ska på jobb igen. Jag har sprungit i affärer i timmar och försökt hitta nåt jag kan ha på mig på 17 maj. En vit klänning fick till slut följa med mig hem. Den sitter helt ok och jag kan även springa runt i den nede på Gozo :) Imorgon måste ja hitta en kavaj eller nåt liknande som jag kan ha till den. Jag försöker gå ned i vikt och vill inte lägga allt för mycket pengar på kläder som ändå snart kommer vara förstora.

Egentligen så har jag hittat på massor som jag vill köpa, men måste hålla mig i styr :P

Alla dessa skor jag sprungit på idag <3

Jobb nu och sen blir det nog tidigt i säng, känner mig helt energilös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar