Sidor

fredag 18 maj 2012

Idag är det fredag.


Snällaste sambon min skjutsade mig till Strömstad igen så jag kunde hämta mitt pass <3 Jag ser helt derp ut på fotot, men nu har jag iallafall passet i handen så det är inget som hindrar "jobbet" ifrån att komma iväg på en härlig kryssning.

Det är verkligen en härlig dag, idag!

På vägen hem åkte vi till Nordby köpcenter en snabbis för att äta lite och Eskild fick köpt sig ett par snygga Converse. Jag hittade på flera par skor jag med, bland annat dessa fina fina röda Tommy Hilfiger skorna.


Vill haaa! Dom var så himla sköna med..

Men jag kan inte lägga mer pengar på skor just nu.. Vi var även in på Home and Cottage på Vinterbro - jag älskar den butiken. Skulle vilja jobba där, haha, jag skulle gå runt och vara smålycklig hela tiden :) Hittade ett stort fint skåp där som vi troligen ska ha i "köket" och så hittade jag på en helt underbart skön och fin liten "soffa" som jag kan ha på mitt lilla rum. 

Den skulle passa helt perfekt bland bokhyllorna med alla böcker som jag ska ha där inne <3 Synd att priset är galet högt bara :(


Eskilds höjdpunkt för dagen var besöket på Yamaha där han provsatt motorcykeln han ska köpa nästa år. Den är riktigt snygg och det kommer bli många både långa och korta turer på den för oss. Just nu sitter jag och tittar efter någon bra väska åt små hundar som man kan ha med på cykeln :P Vi ska få oss en liten vovve och den måste självklart med på våra turer :D


Se på den nöjda killen <3 Hihi! Cykeln passar honom väldigt braa! Om inte jag hade varit akut toanödig så hade vi säkert fortfarande stått och tittat på cykeln :P 


Imorgon så ska vi dit igen och kika på den och så blir det inhandling av gardiner på Home and Cottage.

Nu ska jag slappa en timme innan jobb. Är en väldigt glad tjej idag ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar