Sidor

måndag 14 maj 2012

Glada tjejen! :)

Idag körde fina kjæresten mig til Strömstad så jag kunde springa in till polisen där när dom öppnade passhanteringen. Jag gick därifrån som en mycket glad tjej :) Normalt så brukar det ta 3 dagar innan dom har passen tillbaka och dom gjorde så att mitt pass skulle skyndas på extra - så jag kommer iväg på kryssning! Det har varit en helg med mycket oro, haha, jag är glad att han jag jobbar för har haft humöret på topp ändå och trott att det här kommer att fixa sig. Jag tackar honom verkligen för det!

Helgen har annars varit fin <3 Både med jobb och mysigt besök på Brødrene Sundt resturang där dom hade härlig live-musik ute i det underbara vädret. Jag kan verkligen rekommendera det stället! Bra mat till helt ok priser, litet mysigt ställe med glad atmosfär och väldigt trevlig personal. Kommer nog bli en del öl där i sommar :)


Jag har en inehållsrik månad framför mig som jag ser mycket fram emot. Först är det kryssningen med jobbet och när jag är hemma ifrån den så blir det konsert med Ozzy innan jag och Eskild drar till Gozo i 2 veckors tid för massa dykning och annat kul. Att bli bjuden på resa är inte helt fel <3
  Livet är härligt!


Utsikt ifrån sovrumsfönstret vårt när vi var och hälsade på min killes pappa förra sommaren. Jag hoppas vi kommer åka ut till stugan snart igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar